fredag den 7. marts 2008

4 ting

Pu ha ! Jeg har været væk det meste af ugen, så det stresser noget det her. Nå men det er meget sjovt. Når man giver sig tid til at fordybe sig. Det er sjovt at se hvor gode de andre bloggere er. især var der en med en hel masse billeder, som jeg skal ind og kigge mer på. Hvis der er nogle der spekulerer på hvad jeg render og laver- så er det møder - møder og atter møder. Jeg kasserer osse en hel masse bøger, for vi skal snart have et nyt fint bibliotek. Igår var jeg på DFI hele dagen sammen med Allan, hvor vi så en masse film. De fleste var meget sørgelige, de handlede om mobning-skilsmisse - og kræftsyge piger. Den sidste film "mecanical love"handlede om hvordan en japansk ingeniør forsøger at lave en kopi af sig selv ( meget virkelighedstro ), men da han så udsatte sit eget mindreårige barn for at hun skulle røre ved robotten, så stod jeg af. Pigen var jo skrækslagen og ville ikke røre ved den selvom hun godt vidste det var en robot.
Skræmmende, var der nogen der sagde fagre nye verden???

Ingen kommentarer: