onsdag den 20. februar 2008

Afvikling Herlufmagle

Mandag formiddag startede jeg med de 23 ting. Jeg har grå hår på hovedet efter en søvnløs nat, hvor jeg endevendte alle de mulige fejl, jeg havde begået.

Derfor var det skønt at komme til Herlufmagle og rydde op og bruge kroppen fysisk. Med fælles hjælp fra Lars + Lars + Svend Aage lykkedes det næsten at få ryddet rummet og proppe det hele i en kæmpe container, som vejede flere ton.

Herlufmagle Skole blev kontaktet og de blev meget glade for nogle gamle aflagte kontorstole og børnemøbler som vi ikke har plads til i Glumsø.

Der er god grund til at klappe hinanden på skulderen efter dette comando raid og ikke mindst
Evy og Eva skal huskes for deres store forarbejde med at ordne og sælge bøger og trøste de stakkels biblioteksløse lånere.
Nu er det så lykkedes at knække koden til de to første ting, så jeg regner med at sove godt om natten igen.

1 kommentar:

AstridD sagde ...

Hej Lis.
Du skal vist også selv have et stort klap på skulderen, det er jo lidt imod vores natur at afvikle bibliotekerne. Godt at I har haft så mange Herlufmaglelånere inde til en præsentation af deres nye tilbud, HB - vi skal nok prøve at tage os godt af dem
Astrid